Silniki / motoreduktory
Silniki elektryczne w obudowach aluminiowych
Silniki elektryczne CEMER produkowane są zgodnie z normami międzynarodowymi oraz europejskimi. Silniki elektryczne MS w wielkościach od 56 do 160 produkowane są w obudowach aluminiowych i dostępne z magazynu. Potężny magazyn pozwala na szybkie zaspokajanie Państwa potrzeb w całą gamę silników od 2 do 8 polowych wraz z ich dodatkowym wyposażeniem i modyfikacjami. Oferują one najlepsze połączenie między ceną a jakością. Wszystkie silniki posiadają ochronę uzwojenia PTC oraz mechanizm wymiany smarów łożysk. Trójfazowe silniki asynchroniczne z wirnikiem klatkowym, samowentylujące IC411, posiadają klasę izolacji F oraz stopień ochrony IP55. Silniki posiadają różne opcje montażu:
- kołnierz IEC B5,
- kołnierz IEC B14,
- łapy,
- łapy + kołnierz B5/B14.
Nasze silniki mogą być wyposażone w hamulec lub obce chłodzenie.
Silniki elektryczne w obudowach żeliwnych
Silniki elektryczne CEMER produkowane są zgodnie z normami międzynarodowymi oraz europejskimi. Silniki elektryczne EGJ w wielkościach od 160 do 355 produkowane są w obudowach aluminiowych i dostępne z magazynu. Potężny magazyn pozwala na szybkie zaspokajanie Państwa potrzeb w całą gamę silników od 2 do 8 polowych wraz z ich dodatkowym wyposażeniem i modyfikacjami. Oferują one najlepsze połączenie między ceną a jakością. Wszystkie silniki posiadają ochronę uzwojenia PTC oraz mechanizm wymiany smarów łożysk. Trójfazowe silniki asynchroniczne z wirnikiem klatkowym, samowentylujące IC411, posiadają klasę izolacji F oraz stopień ochrony IP55. Silniki posiadają różne opcje montażu:
- kołnierz IEC B5,
- kołnierz IEC B14,
- łapy,
- łapy + kołnierz B5/B14.
Nasze silniki mogą być wyposażone w hamulec lub obce chłodzenie.
Silniki elektryczne przeciwwybuchowe ATEX
Wszechstronność w procesie projektowania, automatyzacji i kontroli procesów produkcyjnych powoduje, iż silniki przeciwwybuchowe stają się produktem nowej generacji. Wszystkie silniki produkowane są zgodnie z dyrektywą ATEX94/9/CE do użycia w strefach potencjalnego zagrożenia wybuchem. Nasze silniki sklasyfikowane są w dwóch kategoriach:
- II 2G ? gazy ? ze stopniem ochrony IP55, do pracy w strefach 1 i 2,
- II 2GD ? gazy i pyły ? ze stopniem ochrony IP66 do pracy w strefach 21 i 22.
Silniki należą do grupy II C z klasą temperatury T5.
Seria silników RL produkowana jest w obudowach aluminiowych w wielkościach od 56 do 160.
Silniki RAEL mogą ponadto posiadać dwie prędkości, stały lub wzrastający moment obrotowy, specjalną konstrukcję do falowników, bądź napięcie jednofazowe.