Silniki / motoreduktory

Silniki elektryczne w obudowach aluminiowych

Silniki elektryczne CEMER produkowane są zgodnie z normami międzynarodowymi oraz europejskimi. Silniki elektryczne MS w wielkościach od 56 do 160 produkowane są w obudowach aluminiowych i dostępne z magazynu. Potężny magazyn pozwala na szybkie zaspokajanie Państwa potrzeb w całą gamę silników od 2 do 8 polowych wraz z ich dodatkowym wyposażeniem i modyfikacjami. Oferują one najlepsze połączenie między ceną a jakością. Wszystkie silniki posiadają ochronę uzwojenia PTC oraz mechanizm wymiany smarów łożysk. Trójfazowe silniki asynchroniczne z wirnikiem klatkowym, samowentylujące IC411, posiadają klasę izolacji F oraz stopień ochrony IP55. Silniki posiadają różne opcje montażu:

  • kołnierz IEC B5,
  • kołnierz IEC B14,
  • łapy,
  • łapy + kołnierz B5/B14.

Nasze silniki mogą być wyposażone w hamulec lub obce chłodzenie.

 

Silnik

Silniki elektryczne w obudowach żeliwnych

Silniki elektryczne CEMER produkowane są zgodnie z normami międzynarodowymi oraz europejskimi. Silniki elektryczne EGJ w wielkościach od 160 do 355 produkowane są w obudowach aluminiowych i dostępne z magazynu. Potężny magazyn pozwala na szybkie zaspokajanie Państwa potrzeb w całą gamę silników od 2 do 8 polowych wraz z ich dodatkowym wyposażeniem i modyfikacjami. Oferują one najlepsze połączenie między ceną a jakością. Wszystkie silniki posiadają ochronę uzwojenia PTC oraz mechanizm wymiany smarów łożysk. Trójfazowe silniki asynchroniczne z wirnikiem klatkowym, samowentylujące IC411, posiadają klasę izolacji F oraz stopień ochrony IP55. Silniki posiadają różne opcje montażu:

  • kołnierz IEC B5,
  • kołnierz IEC B14,
  • łapy,
  • łapy + kołnierz B5/B14.

Nasze silniki mogą być wyposażone w hamulec lub obce chłodzenie.

 

Silniki elektryczne przeciwwybuchowe ATEX

Wszechstronność w procesie projektowania, automatyzacji i kontroli procesów produkcyjnych powoduje, iż silniki przeciwwybuchowe stają się produktem nowej generacji. Wszystkie silniki produkowane są zgodnie z dyrektywą ATEX94/9/CE do użycia w strefach potencjalnego zagrożenia wybuchem. Nasze silniki sklasyfikowane są w dwóch kategoriach:

  • II 2G ? gazy ? ze stopniem ochrony IP55, do pracy w strefach 1 i 2,
  • II 2GD ? gazy i pyły ? ze stopniem ochrony IP66 do pracy w strefach 21 i 22.

Silniki należą do grupy II C z klasą temperatury T5.
Seria silników RL produkowana jest w obudowach aluminiowych w wielkościach od 56 do 160.
Silniki RAEL mogą ponadto posiadać dwie prędkości, stały lub wzrastający moment obrotowy, specjalną konstrukcję do falowników, bądź napięcie jednofazowe.

 

Silniki elektryczne